söndag, december 02, 2012

Sleep tight

_DSC8959_DSC8665

Hejhej. Jepp det har varit dålig uppdatering och allt sådant, jag vet! Har alltså varit på träningsläger det här veckoslutet. Lägret var roligt ända tills min rygg ville knaxa. Jag delade rum med en lite konstig från vårt lag...Ilona. Ahaha nånej men fick välja rum så jag och Ilkku sov sen tillsammans i det rummet som var i den mörkaste och bortre ändan av korridoren, det var lite små-creepy det rummet. Men ni sku ha sett vårt rum. Alltså det utstråla en sådan nyttig och sportlig energi(?) att ojoj. Karkki och chips lite överallt...hehe man borde inte låta två fetton som vi dela rum speciellt på ett tränings läget :D Hanbolls tjejer är vi allihopa...

Vi hade också på lördagen en match mot BK som gick överraskande bra. Vi vann med sju mål. Jee.

Imorgon byter det schema, denhär periodens schema...aah d r e a m! Två sovisar o en dag då vi slutar tidigare! Woop! Och så är det ju självständighetsdag den här veckan så vi har bara tre dagar skola (vi har jobbat in fredagen) helt ok början på december (:

Nu ska jag och sova det här veckoslutet har varit långt och lite trött är man ju. Har btw bildbrist så det blir två lite rändåmm bilder. Men godnatt alla och ha en bra vecka, kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar