tisdag, december 25, 2012

251212

DSC_0184DSC_0162 // Tack jag vet att jag ser ut som en halvdöd och smått efterbliven höna// Jaa och så var det någon random chey som inte alls blev lyckad på bild.//
Hejhej. Idag vaknade jag ganska sent, åt morgonmål och sedan kom Ilona till moi. Vi gjorde typ ingenting, perus 25 december bara sitter i sängen och talar. Men i ett skede så stack vi ut och tog några egopics med min nya kamera(fick den i julklapp), som jag älskar och ite kan sluta ta onödiga och skitfula bilder med... (: Jeees men det var väll allt som jag hade att berätta. Ja och så har jag spenderat kvällen framför grease featuring. le family. Kalla mig efterbliven men jag hade inte sett Greas förränn nu. Shame on me. Nej men den var ju nog bra den och om ni också är väldigt efter med att se film klassiker så se den!

Imorgon blir det annan dag jul middag hos mommo och mofa (: Vi hörs. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar