onsdag, december 26, 2012

Christmas all over again

DSC_0398DSC_0402DSC_0456DSC_0436DSC_0353

Hellöö. Idag har jag varit hemma tills det var dags att åka till mommo och mofa för att fira annan dag jul fastän det typ var igår? Eller? Haha okej iaf så for vi till dem, det är liksom någon slags tradition att vi åker till dem varj år den 26 december och äter julmat once again, bara att kanske lite mindre julmat :D Mmm men gott var det. Kameran hängde med så här ovanför är lite bilder från idag. Vi var hos mommo och mofa ganska länge så dit for resten av kvällen. Ska försöka skriva ett inlägg om vad jag fick till julklapp om ni vill det? :D Jag fick inget speciellt men anyways. Imorgon ska jag med min mor till stan för att köpa ett par fodrade lenkkarin...okej det låter jätte skumt men jag lägger sedan upp bild på dem så att ni får se. Jag har ju alltså ett par vinterskor men hur bra är det att t.ex. lenkka i klackar? Exakt. Och eftersom vi ska till Sverige med laget för att spela handboll (noshito) och då skulle jag inte väla gå omkring med mina klackar matchat med verkkarin...jees :D Uggs och mamma ska man inte ens använda i samma mening så ett par uggs blir det inte. Men ha det bra och vi hörs, pösh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar