fredag, december 28, 2012

Fredag

DSC_0510assDSC_0526DSC_0592DSC_0575DSC_0561

Heej på eer. Idag har jag varit i stan ungefär hela dagen med en viss Ilona. Vi gick omkring i olika butiker och så åt vi på Vapiano (: Jag själv köpte faktiskt ingenting men så hade jag bara med presentkort till Zara och Bik Bok som jag fått i julklapp. Och så får pengarna som jag hade med till Vapiano... :D Haha nej men lite stolt är man väll, var i stan hela dagen och kommer ine tillbaka med ett ända klädesplagg. Men snart ska vi med laget till Sverige så kanske det blir liite köpt där :D Jaa men då är det alltså veckoslut imorgon. Har frivilliga träningar imorgon...frivilliga :D Så ni kan väll gissa om jag orkar hasa mig ur sängen för att springa omkring på en plan när jag skulle kunna vara hemma och ha Happy endings maraton med lite fettande (: Haha nej men vet inte om jag orkar...vi får väll se. Jaa men det var väll allt där ovanför får ni lite bilder från idag, ha det bäst♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar