söndag, december 23, 2012

Dan före doppare dan

Godmorgon. Igår var det en väldigt aktiv dag för min del...inte. :D Jag var hemma hela dagen och låg och tittade på How I met your mother från datorn i ett par timmar. Senare på eftermiddagen/tidiga kvällen så stack vi med familjen till Hard rock café för att fira Fridas födelsedag. Jag fick den strålande idén att vi sku beställa lite nachos till förrätt...jätte smart. Nachos tallriken var enorm och inte visste vi det så vi hade beställt maten samtidigt som nachosen. Jag åt nachos och sedan skulle jag ännu plus det äta en gigantisk hamburgare, jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv! Men det roliga var när personalen kom sjungandes o "WOOH"andes till vårt bord o önskade Frida grattis med ett "OKAY SO HERE'S A GIRL NAMED FRIDA AND IT'S HER BIRTHDAY BLABLABLA.." och en sång som alla skulle sjunga och så ska hela restaurangen stirra upp mot den lilla platån som vårt bord stod på...jätte trevligt! Många "och" i en mening där.

Men när vi sedan kom hem efter allt ätande så klädde vi julgranen, hade inte haft någon julkänsla alls innan vi gjorde det (: Sedan hade jag Face Time med Santtu resten av kvällen, det var så skönt att prata om allt möjligt både onödigt och deep shit :D

Idag blir det gravgårds besök och julstädning. Julen firas det här året med släkten hemma hos oss. Tänk att det ra är en dag kvar tills jul! Vart tog tiden vägen liksom? :D Men hoppas ni får en bra jul men jag kikar nog säkert hör in ännu imorgon med ett litet GOOD JUUL inlägg haha. Ni får nu en jätte fin nomakeup (utom ögonbrynen men shhhh...) bild från igår jeje. Ha det bäst, pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar