torsdag, december 20, 2012

Morning tea


Hejssaann. Sitter just nu i bussen påvög till skolan. Vi har jätte kort dag, sovis, julfest genrep o sen slutar vi kl.12! Woop :D Idag ska vi byta julklappar med kaverina, jag kan sedan fat lägga upp bild på det jag fick! Jaa men jag lovade ju alltså att göra ett ordentligt inlägg snart och nu har snart nog ren gått förbi för länge sedan... Men som alltid ska ni tacka Santtu för att jag skriver haha, vad skulle jag göra utan dig?

Men det är sjukt skönt för skolan har praktiskt taget redan slutat fö nu är det bara genrep, julfest och julkyrka kvar och sedan jullov♥ Gud vad man har väntat!

Just det glömde säga att vi hade match igår som vi vann rejält! Så det blev bra slut på det här årets handboll (: Ja just det och så går ju världen under så lev livet. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar