söndag, december 09, 2012

Love at first sight

LöööööööwSneek peek på min nya älskling från Zara...

Här ovanför är alltså en liten smygtitt på skjortan som jag ska ha till julfesten. Älskar den eftersom den är enkel men ändå lite finare eftersom kragen är full av små pärlor etc. Ni får vänta ännu några veckor så får ni sedan se bild på hela skjortan, det är också därför bilden är i svart-vitt annars vet jag inte riktigt om det skulle vara någon idé haha :D Men ni ka kanske liite gissa vilken färg skjortan är. 

Annars så har väll det här lilla lovet gått ganska lugnt till, förrutom gårdagens kväll. Men nu tror jag att jag ska ta och paketera lite julklappar, shieeeet en sådan julstämning jag fick samtidigt som jag skrev det :D Jaaa och så ska jag koka en kopp te hehe... Imorgon skola igen, yay. Men det är bara 15 dagar kvar till julen! Så det är bara att kämpa på. Ha en bra vecka, puz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar