fredag, november 30, 2012

Cheers to all the crap



Har haft en allmänt skit dag. Eller inte vet jag nu. Känner mig iaf helt slut. Min snuva vill int försvinna utan hänger kvar så att jag inte kunde träna idag. Tyck vad ni vill men jag ville träna men lite omöjligt om man efter en sekunds springande får andnings svårigheter och ser ut som en hjärndöd säl eftersom ens näsa är täppt och man inte får luft. Ja så ni kanske förstår att jag då hellre sitter och tittar på.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te. Namm, te är min bästa vän när jag har dagar som denna. Skulle kunna dricka en balja av te just nu.

Hoppas ni fick en bättre start på veckan än lilla jag, pöz

2 kommentarer:

  1. Haa du inga byxor på dei? xDD

    SvaraRadera
  2. Vi lever i ett fritt land xD o vem har byxor på sei hemma lixom? xDD LoL.

    SvaraRadera