lördag, november 17, 2012

asdajulinmyheartasda
 Min första jul-inspirerade bild

Aaaaah, alltså jag kan ju inte vara den enda som längtar ihjäl efter julen! Julen är min favorit årstid. Allt med julen är bara så härligt, inte bara julklapparna (så klart det är en stor del...hehehe) men också stämningen. Såg den första reklamen med jul-tema igår, så nu kan man officiellt börja lyssna på julsånger o<l:---)

Var idag och shoppa med familjen lite nödvändigt, jag fick mina efterlängtade jul ljus och en salmiak julkalender(liite närbilder senare bara för att ni ska bli på jul humör :D)! Så julstämningen i mitt rum är absolut nära level: 100! Ahaha okej kanske inte riktigt jag vill ännu ha en cypress (en såndän mini-wannabe-julgran) till mitt skrivbord... Vafan det är över en månad kvar till jul (snyft, en månad...ok herregud så juntig man kan vara)...det påminner mig att jag måst börja tänka på julklappar. Ni vet, vad man ska ge till vem osv. Den jobbiga delen med julen.

Anyways så har jag massor med prov inkommande vecka så bloggen blir once again på sidan ): Me ska ändå försöka blogga alltid nu och då när jag hinner! Veckoslutet går åt kemi läsning och gegga skrivande (yep vår gegga lärare har nu skjutit upp det med två veckor). Ha det så bra, kram

2 kommentarer: