söndag, november 11, 2012

Glad farsdag alla pappor!

(Inte för att jag tror att någon över tonåren läser min blogg men who knows...?)

DSC08525DSC08574
(ignorera min smått efterblivna min, tack)
Kvällens fin/enkla outfit:
Blazer, topp-H&M
Byxor-Lindex

Jaaa. Det här med mitt bloggande. Har ingen tid och glömmer emellan åt att jag ens äger en blogg. Inte bra alls. Men ska verkligen försöka kämpa med att uppdatera lite oftare men denn här veckan är det matte prov och ett gegga projekt om ett lad på minst 27 sidor som ska vara inlämnat så hoppas inte allt för mycket.

Aaanyways. Det här veckoslutet har bestått av handboll! Aktia Cup igår (sista matchen sluta 21.30...) och idag. Ilkku kom igår till mig ö-natt så det var cewl (: Bara att vi nog var jävligt trötta så vi somna typ genast :'D Sedan var det idag uppstigning halv 8 så det var super mysigt! En söndag morgon ännu till på köpet :----------) Härligt! Jaaa och så blev vi till slut fjärde i turneringen till er som undrar hur det gick för oss.

Efter dagens matcher var det farsdags middag (en tradition i vår släkt) hos moster. Det var roligt eftersom vi int träffas allt för ofta med mommo, mofa, kusin och moster. Så det var mycket att prata om (:

Nuu ska jag väll ta och börja göra mig i ordning, duscha och sådant. Ha en bra vecka <3

(Imorgon kommer min kära Slaskia hem från London wooop! Blir så jäääkla jelly när hon skickar bild på allt hon köpt den bögen. Som tur köpte hon något litet från VS till moi hehehehehe (: Nääe men ska bli kul att se henne!)


2 kommentarer:

  1. Fin blogg !!! Och din kavaj är också jätte fin var i från har du köpt den? :-D

    SvaraRadera