söndag, november 25, 2012

Glögg

_DSC8843
Årets andra kopp glögg...inte för att jag räknar.

Hej på er! Veckan har gått snabbt och de flesta proven är över thank god! Igår hade vi skol-lördag loveitloveitloveit <3 Men sista timmen så var det bara lucia övande så det var kuul. Senare på kvällen for jag med Ilkku till Lina och där tittade vi på film medans vi åt gott och drack glögg. Vi såg filmen Desert Flower och den är så jävla bra! Se. Den.

Idag var det match som gällde. Verkligt jämn match men i slutet så vet jag inte riktigt vad som hände. Men vi spelade nog ändå bra (: Positiv chey här hej.

Kände mig lite bajs efter den förlorade matchen så när jag kom hem blev jag ganska glad när jag såg att vi hade glögg hemma + pepparkakor och mögelost. Höhö vadå fet. Aaah mat som har med julen och göra är nog väldigt gott! Glögg är ju också förstås också jätte gott men bara i slutet på november och under resten av december. För det går ju liksom inte att dricka glögg på sommaren och bara "Namm jag skulle kunna dricka glögg hela dagen, glögglögglögg<3<3<3<3". Eller jag vet ju inte hur det är med er. Nog om glögg nu.

Resten av den här kvällen ska jag väll ta och läsa lite till Fysik och se på Williams lista (sista avsnittet, blandade känslor) & Solsidan. Ha det så braaa, puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar