tisdag, oktober 02, 2012

Tisdag kväll...

DSC07871Tjeeenizzz. Dagen har gått trögt och skoldagen var nu inte sådär jätte tjohejssan (ok wtf) direkt. Orkar ej gå in på detaljer. Efter skolan var det träningar vet inte varför men ja tycker inte så mycket om tisdags träningarna. Det kan ju nog vara för att vi tränar med B-flickorna. Inte för att det är något fel på dom haha :D Dom är ju nog snälla och kivoga men det är mera det att man känner sig så skit om man failar någonting. Jaa men anyways så var dom här träningarna just chill! Det var jag och två till som typ över halva träningen tränade på skott från yttern i alla möjliga former medan dom andra sprang och på riktigt tränade haha :D

Nu sitter jag här i min säng och datar i världens sexigaste outfit. Yllesockor, sweatpants och en stor huppari. Jeee. 

Imorgon sovis! Plus att vi genast på morgonen (då vi skulle ha vår första timme) har träings-match mot pojkarnas skol-handis lag. Sedan efter skolan blir det stan med Jenny j och Ilkku! Ha det bäst, pussochkram

(PS. Tog bild på kläderna jag köpte men dom blev inte bra. Hade bråttom och noll motivation. Såå ni får se dom senare t.ex. om jag imorgon köper någonting och så visar jag allting på en gång, eller sedan i outfits (: Jag köpte iaf: en vinröd t-skorta-gt, vinröd tröja-h&m, militärgröna byxor som jag älskar-lidex och ett par helt perus jeans-cubus. Sorry for letting you down guys,  jätte störande jag vet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar