torsdag, oktober 25, 2012

...and that's who I am.


Okaaayyy. Jag veeet, jag veeet. Skit uppdatering. Ni får nu iaf tacka min vän Sandra för att jag ens gör ett inlägg för har så jäätte lite tid och ingen inspiration så jag tänkte inte ens göra något den här veckan, så tack för det Santtu (; Prov, förhör, träningar och sådant har det varit heeela jävla veckan (vokal-spam pågång här). Aaaaah blir så himla stressad! Imorgon blir det ändå chill med bokmässa de två sista timmarna typ? Och sedan till stan med mamma och köpa skor (visar säkert bild på dem imorgon :) Mina låga converses är bara lite kalla att ha den här tiden på året...

Ja och så såg i väll bilderna där uppe, det är ju det här som alla bloggaren håller på med men jag tyckte att det nu sku vara helt kiva också för er att lära känna mig lite mer personligt. :) De flesta är ju deep shit big time men nåja... Ha det bäst, pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar