tisdag, oktober 30, 2012

Haha :'D

Min känsla just nu...den känslan finns allt för ofta hos mig. :D

Ingenting speciellt som hänt nu under de två första dagarna i veckan. Jeje fick 8+ i finska provet och det är liksom höjdpunkten denna vecka så här långt iaf. Jaa så ni förstår att mitt liv inte direkt är det intressantaste just nu. Träningar igår och idag som vanligt, hade tränings match mot 99orna igår och dit for hela gårdagens träning så det var väll kul. Aajjjooo idag hade jag bara två timmar!!! Yeah let's have a party cuz ja hadde en kort dag idag. Men det var skönt, sovis på morgonen och sedan slutar man tidigare, aaah härligt härligt... Blev kanske lite för glad över sovisen men det är för att någon har bestämt att vi inte den här perioden ska ha några sovisar (men hon var snäll nog och ge oss en dag då vi slutar tidigare). No names, men personen börjar på t och slutar på ora och är vår rektor. Aja kärlek till henne iaf <333

Stresss...once again. Har ett gegga arbete om ett land (mitt är btw om Storbritannien för er som bryr er) som ska vara färdigt och inlämnat nästa vecka... 27 eller 29 sidor minst var det väll? Och bra att jag ens börjat. Så jag nu vet ni vad mina planer för veckoslutet är :--------) Imorgon blir det läsning igen, franska den här gången. Men au revoir (var beredda på en 10 ;)

2 kommentarer: