onsdag, oktober 17, 2012

For every bad hair day there's a bun

DSC08361DSC08365DSC08370

Halloj. Kom hem tidigare från skolan igår. Sade i igårdagens morgon-inlägg att jag mådde dåligt och det blev bara värre under dagen. Så stannade alltså hemma idag från skolan, och nu har man feber <3 Det är bara för jävligt eftersom jag tänkt åka till Jenny och Jessicas lande med Ilkku över höstlovet... ): Men det får bli någon en annan gång!

Så nu ligger jag alltså här i soffan med datorn i famnen fastän jag borde vila... Har just fixat te och tomat-smältost(ja, det vita på brödena är inte smör till er som tänkte "uääääjjj vem har bara smör och tomat på ett bröd?!")-semlor. Nam! Smältost och tomat är nästan lika gott på bröd som sallad och proiscutto...(; Nu ska jag iaf ta och kurera mig, vill inte vara sjuk hela jävla höstlovet. Hoppas ni har det bra, kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar