måndag, oktober 01, 2012

Tumblr_mb6ol1k6iq1qgmqbzo1_500_large
Okej så jävla mainstream att bara "Hello October" men helt samma.

Hejhej. Ledsen för skit dålig uppdatering. Pappa glömde laddaren till system kameran på min gudfars lande så allt är bara bajs. Som tur får han laddaren tillbaka på veckoslutet annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Tog för ett par veckor fina höstinspirerade bilder som jag tänkte lägga upp någon gång men sedan gick jag ju såklart, duktig som jag är, och radera dom där jävla bilderna så nu blir det nu en "hej och välkommen oktober"-bild från weheartit. Positiv början jao.

Har nu tagit bild (utnyttjar det 86% av batteriet som finns kvar på kameran) på det jag köpte under förra lördagen men ni får se dem sedan senare under veckan, ska idag gå tidigt i säng eftersom jag är så trött varje morgon och trycker på snooze knappen säkert 5 gånger innan jag stiger upp. Annars så känns den här veckan som att den kommer bli ganska chill + att den började med att jag igår hittade 20€ i en av mina väskor och idag är det månadspengs dag, så på onsdagen blir det shoppingshoppingshopping! Inga prov och ledigt på fredagen (vi ska jobba för att samla i pengar till någon organisation, jag städar hemma)! I jämförelse med förra veckan med prov och förhör var endaste en dag så känns den här veckan som ett lov...ungefär :D

Men förlåt ännu att ni måst vänta så länge är inte den bästa uppdateraren just nu... Ha det så gött, pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar