lördag, oktober 06, 2012

Jag har nog aldrig varit vackrare...

PicMonkey Collagewebcam-toy-photo46
Man borde inte låta mig ha tråkigt på lördag kvällar.
Ps. Jag måste sätta en seriös bild så att ni ser hur jag ser ut på rikigt...okej nää men jag vill bara inte verka helt och hållet störd, fast det kanske redan är för sent... :D

Hejssan! Den här dagen har varit så jääävla slö att det inte är sant. Jag har gjort två saker: ätit och tittat på "How I met your mother" avsnitt.  Älskar serier som man bara vill se mer av och som man kan sitta i timmar och titta på. Min lördag kväll är ganska galen hittills. Kvällen har bestått av: middag, datande och MGP-tittande. Jag kommer ihåg när vi var med laget för några år sedan i publiken och tittade på MGP live. Det bästa med det var att sedan efteråt titta på MGP från tvn och försöka hitta sig själv bland alla andra små ungar som stod och hoppade i publiken. Men iaf så har ag absolut inga andra planer nu för kvällen förutom att leva livet till 100% (...dvs. data och äta karkki)!

Imorgon är det säsongens första serie matchen som gäller. Uuuh exciting! Nej men lite spänd är man ju såklart. Önska oss lycka till, pöz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar