torsdag, oktober 18, 2012

Good morning gorgeous

aaaaalalalalalaaa

God morgon! Aah första dagen på hästlovet har börjat riktigt bra, sitter och datar medans jag lyssnar på ny-nerladdad musik från min phone. Har lånat Fridas (min kära syster) stereo/högtalare så nu går det bra att ha ett litet dance party i mitt rum. Woooaaah!

Måste stanna hemma idag eftersom jag igår hade 38,01 graders feber. Woop. Nääe me ska typ baka idag eller någonting. Blev eld och lågor när Frida bara "Ska vi göra kokosbollar idag?", så det blir väll det :D Jaa jag berättade inte men min godisstrejk började på måndagen och den höll på i exakt två och en halv dag! Stolt chey här hej! Men jag borde faktiskt veta bättre än att starta en godisstrejk... Det är nu inte så att jag får någonting av att ha godisstrejk i en månad eller någonting sådant. Skulle jag fråga min föräldrar så skulle de bara skratta...jaapp got to love 'em <3 Haha men nu måst jag gå i duschen och tvätta mitt äckliga hår...ha ett bra höstlov, puspus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar