lördag, oktober 27, 2012

Hejhej


Hata mig inte för att jag inte laddat upp bild på skorna ännu...okej skulle ni hata mig så skulle det vara beyond skumt :D Men jag ber om ursäkt. Försöker verkligen imorgon ta bild och ladda den hit...har fyssa prov på måndagen så det är stress pågång. Men alltså seriöst, vem fan sätter elever att göra ett prov på en MÅNDAG?! Dit for hela veckoslutet liksom. Woopsiduda. Har iaf idag läst lite fyssa på morgonen, varit och titta på en handis match (obligatoriskt, inte frivilligt :D jepp, aktiv, intresserad, insatt och allt sådant, handbolls spelare här hej.) och så var jag med Lina tills jag måste fara hem. Vi pratade, tittade på PLL och sådant mys. Waaaaaaah, nästa PLL episod kommer i januari?!?! Vad hände med ett nytt avsnitt varje vecka? Nåja spännande är det åtminstone. Nu "tittar" jag på något Axl Smith skit som jag bara lyssnar med halva örat på. Funderar på att nu redan gå och sova. Klockan är inte ens halv elva och det är lördag kväll, kalla mig bebis men jag är trött.

Morgondagen består endast av prov läsning, prov läsning och... believe it or not, prov läsning. Wiho. Ha det bäst, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar