torsdag, augusti 09, 2012

Woop!

Ääh är så himla glad! Hittade massor med fina kläder på loppisen! Ni får säkert bild på allt jag köpt under veckan senare (: Stack alltså till Hietsus loppmarknad med Lina, Ilkku och Cade. Alla hittade någonting och till slut blev vi helt galna och bara köpte massor för det var så billigt! Liksom en tröja från H&M för 50 cent?! Haha förlåt jag är ganska ny i det här loppis shoppandet så jag är helt omg av dom här priserna :D Men det var en jacka som jag bara måste ha men den där försäljaren ville inte sälja den för mindre än 15€ (mycket dyrare än de andra grejerna jag köpt)... så vi gick nu där omkring en stund och hoppades att ingen skulle köpa den och att hon skulle sänka priset, men sedan betala jag ändå tillslut 15€ för den. Men det var den verkligen värd!

Imorgon åker vi ut till lande. Ska ha kräftskiva och fira pappas födelsedag, kommer hem på söndagen och då är det två dagar tills skolan börjar... how awesome. Feelar verkligen inte för skolan...fick veta vårt schema igår och då fick man ju bara ångest.

Men vi hörs, pussochkram!

Sneek peek på två par plagg jag köpt... (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar