torsdag, augusti 23, 2012

Grattis mamma

Hejssaann! Känns som att jag int skrivit på en lång stund. Men igår var ja hos Lina med Ilkku. Vi köpte lite skit mat och så tittade vi på den nyaste episoden av PLL men den var inte alls spännande. Nu väntar jag bara på nästa episode!!! Summer finale!!!

joo trevligt hår.
Idag väckte pappa mig tidigt eftersom vi skulle sjunga upp mamma när det är hennes födelsedag. Hade hussa första timmen så åt liksom spenat pannkaka till morgonmål... jag gick mätt hela dagen! Sedan så kom jag hem genast efter skolan. Hade massor med läxor tills imorgon så gjorde dom och så firade vi lite mamma med hembakad cheese cake (: Har också tänkt packa till lande eftersom vi ska dit imorgon genast efter skolan. Vet inte om datorn hänger med så vi får se. Ha det bäst!

(Fick förresten se skolfotona idag från datorn... VARFÖR FAN BLIR JAG ALDRIG LYCKAD PÅ SKOLFOTONA?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar