fredag, augusti 17, 2012

Best friends can make you laugh when you don't even want to smile

Salut! Skoldagen gick som vanligt väldigt trögt. Bara massor med tråkiga lektioner förrutom vår första franska timme som var hur kiva som helst :D Haha det är så roligt att prata franska, jag låter säkert som en dum finländare som försöker prata franska som en äkta fransk människa (vad heter det om det är en flicka e det ändå fransman?) med det rätta rrrr ljudet men helt samma! Efter skolan var jag en stund med Lina och Vilppu, sedan åkte jag hem, åt middag och stack ut igen men Lina, Vilppu och Ilkku (: Vi gick nu bara omkring och prata lite om allt möjligt.




 Imorogon blir det beach handbolls turnering i Åbo, min skjuts kommer efter mig kl.10.00 så ganska tidig uppstigning för en lördag morgon blir det... Men hoppas det går bra för oss! Hela dagen spenderas sedan i Åbo.

Ha ett bra veckoslut, puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar