onsdag, augusti 29, 2012

The unexpected...

Hejssan! Har varken haft tid eller inspiration för att blogga och så är det just idag också. Men tänkte nu snabbt skriva ett mobilinlägg så att ni vet att jag lever och så.

Igår var det nu ingenting speciellt förrutom att jag på träningarna fick bollen i huvudet två gånger så att jag till sist mådde jätte illa och kastade upp... Uj. Dit for den träningen.

Idag känndes det som om alla var sjuka (borta från skolan iaf). Jag som allttid är sjuk känner inte att jag skulle vara sjuk på något sätt :D Hade sovmorgon också och det var sååå skönt att få sova länge! Efter skolan for jag, Sasse, Lina och Jenny till McDonalds. Fettafettafettaaa! Sedan for jag till Lina och så kom Ilkku dit och vi tittade på PLL summer finale episoden. Jag kan bara säga att var beredda på en CHOCK om ni planerat att se den!!! Kvällen har gått till att göra läxor och så ska jag snart till duschen. Vi hörs när vi hörs ska försöka göra ett ordentligt inlägg...

Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar