torsdag, september 20, 2012

"I know we only met but let's pretend it's love..."

 Närbild på dagens:
Tröja-Lindex
Jeans-New Yorker
Bälte-?
Ring-Gina Tricot

Salut! Har ingenting intressant att berätta om den gångna dagen. På morgonen for vi med sjuorna och åttorna och lyssna på två gubbar som spela i musik huset. Över 20 fick anmärkning för att de "Hade telefonen framme under konserten." (jag också) så ni kan gissa hur intressant och o-tråkigt det var. Sedan kom jag hem efter skolan och började genast läsa till kemi provet som är imorgon. Nu kan jag typ allt eller iaf känns det så. Kemi är inte ett av mina bästa ämnen men ändå har jag lyckats att förstå det mesta/allt, stolt chey jao!

Har ni förresten sett den nya One Direction musikvideon/hört sången? Om inte klicka här. Själv ladda jag sången genast till min phone (;

Imorgon sista gången ut till lande! Jaaa! Nästa gång vi ser holmen är i typ mars? April? Maj? Okej nää jag vet inte men iaf om flera månader!

Vi hörs, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar