tisdag, september 04, 2012

Black&white

assåååazzåååaaazzzzzzzzzååå
Dagens:
Skjorta-Cubus
Jeans-Gina Tricot
Armand-H&M och present
Klocka-Aleksi13

Hellooo! Skoldagen gick väldigt trögt eftersom jag hela dagen hade huvudvärk. Jag lovar att vi har mögel i skolan eller någonting. Men det som räddade dagen var att vi inte hade gegga sista timmen istället hade vi något disa grejs. Jag vet inte riktigt vad disa är men nu första gången så satt vi nu bara alla flickor från 8C och pratade, berättade om oss själva till den där disa typen och sådär. Chill. Sedan hade jag handbolls träningar som gick helt okej för min del. 

Imorgon sooovis! Annars har vi bara skit timmar. Kemi och fysik på samma dag. Loving life <3 Efter skolan ska jag till stan med Ilkku, har en tröja som jag kanske ska köpa och så ska vi också försöka få Jenny och Jessicas födis presenter köpta (: Hela månadspengen kommer liksom fara på en dag ungefär...heh.

Men ha det så bra, kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar