lördag, mars 23, 2013

white
DSC_0253
DSC_0217
DSC_0210
DSC_0204

Hej på er! Länge sedan sist. Idag var det matematik läsning som gällde hela morgonen. Senare så träffade jag Cade, Sasse och Ilkku för att äta på Chico's. Vi firade Cades födelsdag som var för några dagar sedan. Det var riktigt trevligt och som vanligt satt vi nu bara och pratade om smått och gott.

Nu sitter jag hemma i soffan och tittar halvt på tv samtidigt som jag bloggar. Har tänkt ladda ner lite musik till mobilen. Det är ju påsklov nästa vecka och då bär det av till Lanzarote. Känns som om det just var två månader kvar... Men jag ser sjukt mycket fram emot att lämna kalla Finland och bara slappna av, simma, sola, läsa och sola lite till (; Men jag kan inte riktigt ännu pusta ut. Två prov ska jag läsa till innan lovet...jess! Imorgon är det kusins födelsedags firande som gäller. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar