fredag, mars 29, 2013

white
DSC_0258
DSC_0273
DSC_0289
DSC_0304
DSC_0331
DSC_0302

Glad påsk till er alla! Gårdags kvällen firades hos mormor och morfar med god mat, prat och en smal film från 1970. Vi firade i år påsken lite tidigare med släkten eftersom vi imorgon åker till Lanzarote. Jag bara väntar på att få stiga på flygplanet och veta att nästa gång man stiger ut så slår varm luft emot en.

Idag på morgonen steg jag upp, åt morgon mål och strax efter det for jag ut på länk. Det var så skönt att bara springa i det soliga vädret med bra musik i öronen (: Och ännu när gatorna nästan var folk-tomma. Resten av dagen har jag tittat på Gossip girl (jag är beroende av den serien.) och ätit påsk godis.

Så imorgon bär det som sagt av söderut fast det inte ännu riktigt känns så. Kommer ta mycket bilder så ni får säkert se ett inlägg med några när jag kommer hem! Ha det bäst, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar