söndag, februari 24, 2013

ONE WAY OR ANOTHER

Tröja BikBok//Jeans H&M//Klocka NewYorker

Hej på er! Kom igår hem från en lyckad Sverige kryssning med familjen. Köpte inte mycket alls eftersom jag inte tyckte att det fanns någonting haha... :D Men ni får iaf senare bild på hupparin och skorna som jag fick med från Stockholm! En bildbomb från kryssningen kommer också (:

Idag vaknade jag ganska sent (åt morgiisss halv ett...) men största delen spenderades med...surprise surprise Lina :D Jag stack till henne och så satt vi bara och talade i flera timmar, gick till butiken, köpte mudcake och sådant kul. Typisk söndag.

Imorgon börjar prao veckan på Pentik. Är faktiskt lite taggad på att packa upp grejer och städa.. :D Men det blir väll roligt hoppas jag. Kändes som om sportlovet bara flög förbi så det sitter bra med ännu en vecka utan skola! Men jag bjuder nu på en selfie från båten och så hörs vi hoppeligen snart, pussar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar